Transport & Terugbetalingsbeleid

Laatst bijgewerkt op 01/12/202
Hoe lang duurt de verzending?

De bestellingen worden dagelijks verzonden via Bpost/DHL of andere koeriersdiensten. Zij doen er alles aan om uw bestelling binnen 24 uur, of in elk geval de eerstvolgende werkdag daarna, te bezorgen. Op voorwaarde dat uw bestelling voor 16:00 is ingegeven.

Wanneer betaal ik verzendkosten?

Verzendkosten zijn gratis bij een bestelling met een totaal boven €29,95. Bij een bestelling onder de €29,95 wordt er €6,50 aangerekend. De verzendkosten buiten België kunnen afwijken en zijn altijd op aanvraag.

Welke betalingsmethodes zijn er?

iDeal, Bancontact, Creditcard en PayPal (betaling met uitstel is enkel voor handelaren van toepassing). Alle betalingen worden verwerkt door onze payment service provider Mollie B.V.

Hoe kan ik de bestellingen volgen?

Bpost e.a. laten via e-mail of via sms aan u weten dat uw bestelling onderweg is, waar deze zich op dat moment bevindt en wanneer en hoe laat ze bij u wordt aangeboden. Opgelet: De melding van Bpost e.a. kunnen mogelijk in uw spambox of bij map reclame terecht zijn gekomen!

Ik wil me graag aanmelden voor de nieuwsbrief. Wat nu?

Wat leuk dat u zich aan wilt melden voor de Nieuwsbrief! Blijf elke week op de hoogte van weekaanbiedingen, kortingen en andere deals. Dit kan enkel via onze website. Uiteraard kunt u te allen tijde ook weer uitschrijven.

Krijg ik een factuur bij mijn bestelling?

Bij iedere bestelling zit een leverbon, de factuur wordt via e-mail – digitaal toegezonden.

Kan ik achteraf betalen?

Bestellingen die u plaatst op onze webwinkel zijn altijd via bancontact of creditcard te betalen.

Hoe gaat de retourprocedure in zijn werk?

Indien u uw bestelling wenst te annuleren, dient u ons hiervan zo snel mogelijk op de hoogte te brengen via de klantenservice ([email protected]). Indien uw bestelling reeds verstuurd is, kunt u binnen 7 dagen na ontvangst van het pakket contact opnemen met onze klantenservice.
Na controle ontvangt u een retourbevestiging. U kunt het pakket vervolgens terugsturen naar het
door ons opgegeven adres.

Let bij het annuleren van uw bestelling op het volgende:

Neem altijd eerst contact met ons op voordat u iets terugstuurt. Retourkosten gemoeid met het annuleren van een bestelling zijn voor rekening van de klant. Niet gefrankeerde retourzendingen worden niet door ons geaccepteerd.

Toepasselijk recht

Op dit transport en terugbetalingsbeleid is het Belgische recht van toepassing.

Wijzingen

Fytobell BV behoudt zich het recht voor om deze voorwaarden te wijzigen. Gewijzigde voorwaarden zijn van toepassing op nieuwe bestellingen. Door een bestelling te plaatsen, gaat de klant akkoord met deze voorwaarden.

Contactgegevens

Fytobell BV

Hendrik van Veldekesingel 150
B161 3500 Hasselt
Telefoon: (+32) 11 37 19 24
E-mail: [email protected]
BTW BE 0727.595.911